Joc de societate - Piratii - PIRATE SNAKES AND LADDERS & LUDO

Producător: Orchard Toys
Varsta: 3-5 ani
Cod produs: OR040

Joc de societate - Piratii - PIRATE SNAKES AND LADDERS & LUDO - Orchard Toys

Include 2 jocuri de familie traditionale intr-unul singur!

Jocul Piratii promoveaza imaginatia, incurajeaza abilitatile logico - matematice, de observare si gandirea strategica si dezvolta aptitudinile inter si intrapersonale.

Contine:

  • 1 plansa de joc fata - verso
  • 16 jetoane colorate (verzi, rosii, galbene si albastre)
  • 4 pioni
  • 1 zar
  • 1 shaker pentru zar

Numar participanti: 2 - 4 jucatori.

Jocul 1 – PIRATI, SERPI SI SCARI
 

Obiectiv:
Sa scapi de serpi si sa ajungi la punctul de sosire.
Jocul:
• Jucatorii isi aleg un pion si il plaseaza pe spatiul de start. Cel mai tanar jucator incepe
jocul rostogolind zarul si mutand pionul atatea spatii cate indica zarul. Urmeaza apoi randul
urmatorului jucator.
• Daca un jucator se opreste pe un spatiu care reprezinta partea de jos a unei scari, el
trebuie sa mute pionul pe spatiul de la varful scarii inainte sa urmeze randul urmatorului
jucator.
• Daca un jucator se opreste pe un spatiu care reprezinta capul unui sarpe, el trebuie sa
mute pionul pe spatiul de la coada sarpelui inainte sa urmeze randul urmatorului jucator.
• Jocul se termina atunci cand unul din jucatori ajunge la punctul de sosire. Jucatorii
trebuie sa dea cu zarul numarul exact de spatii necesare pentru a putea termina jocul.
Castigatorul:
Castigator este primul jucator care ajunge la punctul de sosire.

Jocul 2 - PIRATUL LUDO

Obiectiv:
Sa fii primul jucator care muta toate jetoanele colorate in jurul plansei pentru a ajunge la
comoara din centru. Piesele albastre trebuie sa fie mutate catre punga cu bani, piesele rosii
catre cufarul comorii, piesele verzi catre bijuterii si piesele galbene catre coroana.
Jocul:
• Jucatorii isi aleg cate o culoare si plaseaza cele patru jetoane in spatiul de start de
aceeasi culoare.
• Cel mai tanar jucator incepe jocul aruncand cu zarul si incercand sa dea un sase.
Jucatorii trebuie sa dea sase pentru a muta o piesa de pe spatiul de start si a pleca pe
traseu. Observatie: Pentru copiii mai mici, nu este necesar sa dea sase cu zarul la pornire.
• Jucatorii pot avea mai mult decat o singura piesa inaintand in acelasi timp pe traseu, dar
trebuie intotdeauna sa dea sase cu zarul pentru ca piesa de pe spatiul de start sa intre in
joc.
• O data ce jetoanele sunt pe traseu, jucatorii dau pe rand cu zarul si muta jetonul lor
colorat atatea spatii cate indica zarul.
• Daca jetonul unui jucator se opreste peste jetonul altui jucator, cel de dedesubt este
returnat pe spatiul de start propriu si poate intra in joc doar dupa ce jucatorul da iarasi sase
cu zarul.
• O data ce o piesa a jucatorului ajunge pe plansa aproape de sfarsitul traseului, ea
inainteaza pe sageata colorata spre comoara din centru. Se poate ajunge la comoara numai
daca se da cu zarul numarul exact de spatii necesar. De exemplu, daca mai sunt numai trei
spatii pana la comoara si jucatorul da cu zarul patru, jucatorul trebuie sa astepte pana la
randul sau urmator sau sa mute alta piesa daca este posibil.
Castigatorul:
Castigator este primul jucator care ajunge cu toate cele patru piese ale sale la comoara.

Varsta recomandata: 5 ani +
Avertisment:    Nu este potrivit pentru copiii mai mici de 3 ani, datorita părților mici conținute, care pot fi înghițite! Pericol de sufocare!

62,00 lei
Disponibilitate: In Stoc
Informatii telefonice
0723 506 522 | 0752 600 970

Opinii (0)

Opinii

Spune-ti opinia

Numele tău:
Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca şi text!

Nota: Rău           Bun

Introduceţi codul din imagine: